خنده تلخ

خنده تلخ

طنز ؛ خنده؛
خنده تلخ

خنده تلخ

طنز ؛ خنده؛

جوک جدید جدید

دوستان جوک موک جدید ندارین کمبود جوکه کسی داره تو قسمت نظرات وارد کنه ما که هرچی به مخمون می زنیم نیس حداقل شما که دارین بیارین واس بقیه اوکی البته زیاد به خودتون فشار نیارین ممکنه مجور بشین برین wc اونوقت عادت میکنین به wc بعد چاه فاضلابتون پر میشه کیه خالی کنه حالا خالی کردنش که سهله ، بوشو بگو که تا سه کوچه اونورتر میره ...........
نظرات 5 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://bisetoonbooys.blogsky.com/ http://javachat.blogsky.

سلام داداش من همون کسی هستم که برام نظر دادی و گفتی به احتمال زیاد یارو که نظر داده ترکه . داداش من ۶ تا وبلاگ دارم و چت روم هم دارم که مال خود خودمه البته چت روم هامو میخواهم زیاد کنم و قشنگ ترش کنم اگه دوست داری تا با هم همکاری کنیم من نمیتونم به تمام وبلاگ هام برسم اگه تو دوست داری یکی از وبلاگ های منو مدیریت کن حالا هرکدومشون که خواستی هر مشکلی هم داشتی به خودم بگو که کمکت کنم سلیت پیچک هر ماه ۱۰ وبلاگو به هنوان وبلاگ برتر انتخاب میکنه منم میخواهم تو اون مسابقه شرکت کنم ولی حیف که وبلاگام زیاده و نمیرسم به همشون برسم اگه دوست داری یکی از وبلاگ های منو وردار واسه خودت که با هم همکار بشیم و بار مسعولیت های منو هم کم کنی.ممنون میشم اگه در مورد ژیشنهادم فک کنی اگه قبول میکنی تو همین وبلاگی که برات گذاشتم برو نظر بده تا من دعوت نامه برات بفرستم اوکی داداش.

سلام خوبی حقیقتش داداش پیشنهادت خیلی عالیه ولی متاسفانه بنده هم با کمبود وقت مواجهم والا مشکلی نبود به همین وبلاگ خودم مشکله برسم برات آرزوی موفقیت دارم به ما هم گاهی سری بزن

پرستو سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام. مرسی که به وبلاکم سر زدید.
موفق باشید.

ma2ta یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.sooooskesiah.blogfa.com

خیلی ناز بود . ما اپیم عزیزم به ما هم سر بزن ..........

آتیش یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

چقدر عاشق دستشویی هستی...
به احتمال ۹۰٪ اکثر وقتتو تو توالتی نه؟

سلام اتیش یا آتیش پاره جون از اینکه به من سر زدی ممنونم .همیشه از این کارا بکن. در ضمن سعی کن توالت زیاد بری چون همه فکرهای بیست وخلاق تو این مکان مقدس زورخونه ای شکل میگیره . البته قبل از رفتن گوشاتو با پنبه پر کن

terasur سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.terasur.blogfa.com

زیاد جالب نبود.درست نیست برای خندوندن کسی به هر کاری دست بزنی این بحث دستشویی و اینا خیلی مزخرف بود.
اگه به وبلاگ من اومدی یه سری هم به بمب خنده بزن بخشی از جوکهای من اونجاست.

سلام دوست عزیز رفتم به وبلاگت همه جوک هات تکراری بود در ضمن از سایت های دیگه کپی کردی حداقل نام منبع رو ذکر می کردی . من مطالبم رو خودم مینویسم و ساخته وپرداخته ذهن خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد