خنده تلخ

خنده تلخ

طنز ؛ خنده؛
خنده تلخ

خنده تلخ

طنز ؛ خنده؛

پلاک من

 

 

اگه مُردم ، اگه شهید شدم. 

 

اگه مفقود الاثر شدم و شناسایی نشدم                               

 

حواستون باشه 

 

من یه پلاک دارم .  

 

که شناسایی بشم 

 

حالا میزارم دور گردنم. 

 

چیه؟! 

 

یه فلش مموریه کوچیکه 

 

همه اطلاعات  از من داره 

 

آهنگ های مورد علاقه 

 

عکس های مورد علاقه 

 

فیلمای مورد علاقه 

 

هنوز منو نشناختی؟ 

 

پس این پلاک به چه دردی میخوره  

 

هان؟!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نئو دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

ایول عجب پلاک خفنی داری........با این امکانات اگه جنگ بشه چی میشه......

!!!!!!!!!!!!!!!

neo سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

تازه پلاک هیچ کدوم از این ویژگی ها رو نداره.
من آهنگه سرخاکم هم مشخص کردم.....خوابیدی از سیاوش قمیشی....دیگ بقیه اش رو نمیگم

مرسی عزیزم بابت نظرات قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد