خنده تلخ

خنده تلخ

طنز ؛ خنده؛
خنده تلخ

خنده تلخ

طنز ؛ خنده؛

گضنفر تو

سلام بر تو عیشگ من

میدونم که صدامو شناختی‌ پس خودمو معرفی‌ نمیکنم . شایدم نشناختی، منم گضنفر تو
آااه ‌ای عیشگ من، چند روزه که دلم برات جرفته و گلبم مثل یه ساعت دیواری هر دگیگه شصت لیتر آب رو تگسیم بر مجذور مربع می‌خونه، حالا بگو بگال محل ما چند سالشه؟
شوخی چردم

امروز یاد آن روزی افتادم که تو من را دیدی و یک دل‌ نه صد دل‌ من را عاشیگ خودت کردی. یادت می‌‌آد؟

ای بابا عجب گیجی هستی‌، یادت نمی‌آید؟

خیلی‌ خنجی، خودم میگم. اون روز که من زیر درخت جیلاس سر کوچه، لبو کوفت می‌کردم با بربری. ناگهان پدرت تو را با جفتک از خانه بیرون انداخت و من مثل اسب به تو خندیدم، خیلی‌ از دست من ناراحت شدی. ولی‌ با عیشگ و علاگه به طرف من آمدی. خیلی‌ محکم لگدی به شکم من زدی و رفتی‌. آن لگد را که زدی برگ از چشمانم پرید و حسابی‌ عاشیگت شدم.

از آن به بعد هر روز من زیر درخت جیلاس می‌‌ایستادم تا تورا ببینم، ولی‌ هیچ وخ ندیدم. اول فکر کردم که شاید خانه تان را عوض کردید ولی‌ بعدا فهمیدم درخت جیلاس را اشتباه آمده بودم.

یک گاب عکس خالی‌ روی میزم گذاشتم و داخل آن نوشتم "عیشگم" هر وگت اون را میبینم به تو فکر می‌کنم و تصویر تو را به ذهن می‌‌آورم. اینم بگم که من بدجوری گیرتیم هااااااااا ! مثلا همین دیروز داداشم داشت به گاب نگاه میکرد، دو تا زدم تو سرش و بهش گفتم مگه تو خودت ناموس نداری به دختر مردم نگاه میکنی‌؟

راستی‌ این شماره‌ای که به من دادی خیلی‌ به دردم خورد. هر روز زنگ میزنم و یک ساعت باهات درد‌ دل‌ می‌کنم و تو هم هی‌ میجی‌ "مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی‌باشد" . من که میدونم منظورت از این حرفا چیه!! منظورت اینه که تو هم به من عشگ میورزی، مجه نه!؟

یه چیزی بهت میگم ولی‌ ناراحت نشی‌، قوساله! این چه وضع ابراز عیشگه؟

ناراحت شدی؟ خاچ بر سر بی جنبت!! آدم انگد بی جنبه؟

ولی‌ میدونم یکی‌ از این روزا سرتو میندازی پایین و عین بچهٔ آدم میای تو خونهٔ من، راستی‌ خواستی‌ بیای ده تا نون بربری هم سر راهت بجیر!

یه روزی میام خواستقاریت، می‌خوام خیلی‌ گرم و صمیمی‌ باباتو ببوسم و چندتا شوخی‌ دستی‌ هم باهاش می‌کنم که حسابی‌ اول زندگی‌ باهم رفیگ بشیم، راستی‌ کلهٔ بابات مثل نور افچن میمونه. بعد عروسی‌ بهش بجو خیلی‌ طرف خونهٔ ما پیداش نشه. من آدم کچل میبینم مزاجم بهم میریزه!

چند وگت پیش یه دسته گل برات از باغچه کندم که سر کوچتون دادمش به یه دختر دیگه، فچر بد نکن! دختره داشت نگاهم میچرد منم تو رودرواسی جیر کردم گل‌ رو دادم بهش، اونم لبخند ملیحی از ته روده اش به من زد. درسته دختره از تو خیلی‌ خوشجل تر بود ولی‌ چیکار کنم چه بیخ ریش خودمی.

راستی‌ من عاشیگ گیرمه سبزی ام (البته بعد از تو) اگه برام خواستی‌ درست کنی‌ حواست باشه، بی‌ نمچ بشه، بسوزه ، بد طعم بشه همچی لگدی بهت میزنم چه نفهمی از من خوردی یا از خر!

خلاصه اینگد بی‌ گراری نکن، یه خط شعر هم برات گفتم. خوشت اومد اومد، نیومد به درک!

بی‌ تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم فکر نکن یاد تو بودم، داشتم اونجا ول می‌گشتم

گضنفر تو;

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://2parishan.blogfa.com

به چه می خندی تو؟به مفهوم غم انگیز جدایی؟ به چه چیز ؟ به شکست دل من یا به پیروزی خویش ؟
به چه می خندی تو؟به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟
به چه می خندی تو؟به دل ساده من می خندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست؟خنده دار است بخند.

با منی؟!

محمد دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://ashofte-khial.blogfa.com

سلام

وبلاگ خیلی خوبی داری خیلی خوشم اومد

منم آپم

به سر بزن

منتظرتم

عشق یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام عزیزم اینجام اومدم نگی یادت نیستم این وبت هم خیلی خوبه ولی چرا دیر به دیر آپش میکنی؟؟؟
خیلی از این گضنفره خوشم اومد خیلی جالب بود

مرسی جانم

زهرا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.kolbeh75.blogfa.com

ممنون از حضور سبزتان

خواهش .....

زهرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.kolbeh75.blogfa.com

خوشمل بود اپم بدو بیا

mer30

neo سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

هه هه هه هه .....اعتماد به نفس منو کشته اسیرشم.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی لینکی لینکم کن
mary-namaky.blogfo.com

باشه میام می لینکمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد